הצעה לתזה, הבדלים מגדריים בקשר בין איכות השירות, שביעות רצון לקוחות ונאמנות לקוחות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 7257
מספר מקורות 44

תקציר העבודה

שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל שלוחת בית הספר למנהל עסקים הבדלים מגדריים בקשר בין איכות השירות, שביעות רצון לקוחות ונאמנות לקוחות בחברת " אופיס-דיפו" מאת:
מנחה:
ספטמבר 2003
UNIVERSITY OF DERBY IN ISRAEL Gender Differences in The Correlation Between Service quality, Customer Satisfaction and Customer Loyalty in “Office Depot”.
By:
Tutor:
SEPTEMBER 2003
תוכן העניינים

1 .         מבוא                                                                                        1
1 .1              תאור הארגון                                                                             1
1 .2              הצגת הבעיה בארגון                                                                   1
1 .3              מטרות המחקר וחשיבותן                                                           3
1 .3.1         המטרות האקדמיות                                                                  3
1 .3.2         המטרות היישומיות                                                                   3
1 .4        דיסיפלינת המחקר                                                                     3
2 .                  סקירת הספרות                                                                        4
2 .1        איכות השירות                                                                           4
2 .2        שביעות רצון לקוחות                                                                  7
2 .3        נאמנות לקוחות                                                                          9
2 .4        הקשר בין איכות השירות לשביעות רצון לקוחות                          13

2 .5        הקשר בין איכות השירות לנאמנות לקוחות                                  14 
2 .6        רציונל המחקר                                                                           15
2 .7        משתני המחקר                                                                           16
2 .8        השערות המחקר                                                                                    17
2 .9        מודל המחקר                                                                             17
3 .                  שיטת המחקר                                                                            18
3 .1        מתודולוגיה                                                                               18
3 .2        אוכלוסיית המחקר והמדגם                                                        18
3 .2.1     הגדרת אוכלוסיית המחקר                                                          18
3 .2.2     המדגם                                                                                      18
3 .3        כלי המחקר                                                                               18
3 .4        הליך המחקר                                                                             19
3 .5        שיטת הניתוח                                                                            20
3 .6        מגבלות המחקר                                                                         20
4 .         ביבליוגרפיה                                                                              22
5.         נספח א' – שאלון המחקר                                                           26