הקשר בין מעמד המורה ומוטיבציה ללמידה-הצעה
תקציר העבודה
תוכן העניינים
מבוא
שאלת המחקר הנעה (מוטיבציה) הנעה ללמידה מעמד המורה בישראל המורה כמקור או כמתווך ידע יחסי הגומלין בין המורה לתלמידיו השערת המחקר שיטת המחקר ביבליוגרפיה מבוא
העבודה המוצעת עוסקת בקשר בין מעמד המורה ומוטיבציה ללמידה. העבודה תתייחס בעיקר למציאות הישראלית , אך גם תשלב חומר תיאורטי של חוקרים ברחבי העולם.
מסמך זה כולל רקע תיאורטי קצר על מוטיבציה ללמידה, מעמד המורה וקשרי הגומלין בין המורה לתלמידיו בהם בא לידי ביטוי הקשר בין מעמדו לבין המוטיבציה ללמידה של תלמידיו.
העבודה המוצעת היא אמפירית ותיערך בשיטה איכותנית.