ניתוח אירוע – מחנכת חדשה בכיתה
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | הוראה, חינוך, יסודי, כיתה, כתה, מורה, מורים, פסיכולוגיה |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 700 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
ניתוח אירוע – מחנכת חדשה בכיתה ד'
1 . פעולותיה של המורה בהתמודדותה עם הבעיות בכיתה :
· הכנת דפי עבודה המותאמים לרמתם.
· הקדשת זמן במתן הסברים והוראות · חלוקת הכיתה לקבוצות · העלאת המוטיבציה אצל שלושת התלמידים החלשים לביצוע המטלות בשיעור.
2. הגורמים האובייקטיבים והסובייקטיביים לקשיי המורה:
א – גורמים סובייקטיביים:
ב- גורמים אובייקטיבים:
3. שאלות המתעוררות בעקבות המקרה:
4 . הצעותי למורה:
ביבליוגרפיה: