נושאים עכשוויים בניהול הקו הראשון - עבודה זו עוסקת בעיקרה בבחינת השוני בין 2 מנהלי קו ראשון ותגובת עובדיהם לכך.

תקציר העבודה

מבוא: 3
פרק א': ניתוח / השוואה של המיומניות הניהוליות 5
פרק ב': יחסי אמון עם הקבוצה 8
פרק ג': העצמת עובדים 9
פרק ד': תהליך קבלת החלטות 11
סיכום והמלצות: 13
ביבליוגרפיה : 14
מטרת עבודה זו הינה בחינת השוני בסיגנון ניהולם של שני מנהלי קו ראשון בחברת "תשתית", האחד ממוקד השירות והשיווק והשני ממחלקת המכירות. הסיבה להתמקדות בשני המנהלים הנ"ל הינה נוכח השוני הרב בין 2
סיגנונות הניהול ותגובת עובדיהם לכך. ההשוואה התמקדה ב-4 נושאים עיקריים:
1.       מיומנויות ניהוליות.
2.       יחסי אמון עם הקבוצה.
3.       העצמת עובדים.
4.       תהליך קבלת החלטות.
כל אחד מן הנושאים הנ"ל הושם על חברת "תשתית" תוך מתן מסקנות והמלצות להמשך הדרך. חלקה האחרון של העבודה מסכם את כלל העבודה תוך מתן המלצות כלליות ל-2 המנהלים השונים והנהלת תשתית ככלל.
העבודה לא כוללת נספחים