ניהול שיווק שירותים - אורנג' בנק הפועלים וקפה ארומה בר, עבודה שזכתה כמצטיינת עם ציון A, מלאה במודלים בנושאי שיווק ועם 17 מקורות!!!

תקציר העבודה

עבודה אישית במודול: ניהול שיווק שירותים – 2080 תקציר מנהלים חשיבות מגזר השירותים הולכת וגדלה בכל הכלכלות הלאומיות, והצפי  הוא שהיא תספק יותר ויותר בסיס ליתרון ההשוואתי הלאומי. שירותים גם משמשים יותר ויותר לאבחנה בין מוצרים מוחשיים, והם מספקים יתרון תחרותי לארגונים.
אולם, שיווק  מוצרים עם רמה שונה של מוחשיות מהווה אתגר מיוחד עבור הארגונים. נוכחות הלקוחות במהלך מתן השירות, השפעת הגיוון שבמוצר על תפיסת הלקוח ושביעות רצונו, ואופיו של השרות הצורך זמן דורשים גם הם תשומת לב רבה לניהול הצריכה, לתכנון המתקנים ולניהול מפגשי שירות. בעבודה זו נעריך את חשיבות הנושאים הקשורים לשירות העומדים בפני מנהלי השיווק בתעשיות השירות ובנוסף ננתח את יעילות אסטרטגיות שיווק השירות במגזרי שירות שונים, ולהמליץ על שיפור, באמצעות כלי ניתוח מגוונים. בעבודה זו ניישם את כל הגורמים הנ"ל על : חברת אורנג', בנק הפועלים ורשת ארומה בר.
תוכן עניינים
עמוד שם הסעיף 5
מבוא
7
תיאור החברות בהן עוסקת המטלה 9
service scape
1 0 בחינה של החברות בעבודה תוך שימוש במודלים וקונספטים רלוונטיים :
service scape,מודל הפערים,מפת שירות,מודל התיאטרון,לאבלוק,סיווג החברה,נותן השירות,SERVUCATION,ייצור השירות
1 8
הצגת הבעיות השירותיות בארגונים הנחקרים, זיהוי הכשלים באמצעות מודל הפערים המלצות לפתרון לבעיות השירות אשר זוהו על ידי מודל הפערים רשימה ביבליוגרפית נספחים