עבודה בניהול שיווק שירותים, עבודה טובה מאוד, עם סקירת ספרות עדכנית, הרבה מודלים ומקורות באנגלית

תקציר העבודה

תקציר בשנים האחרונות שיווק מוצרים ושירותים  אינו מהווה יותר רק תהליך של פיתוח, מכירה והפצה. שיווק של היום מתייחס יותר בצורה פרוגרסיבית כלפי פיתוח ובניית יחסים הדדיים  בין ארגון ולקוחות שלו. ארגונים מנסים לאמץ קשרים ייחודיים עם לקוחות עם ציפיות שזה יעזור להם לשמר את לקוחותיהם ולשווק להם מוצרים תוך יחסים ערך מוסף וארוכי טווח. ארגונים מבינים שאסטרטגית ניהול קשרי לקוחות מוצלחת הינה המפתח להצלחה של ארגון כולו.    העבודה הזאת בודקת את הדרך שבה שימור לקוחות בונה יתרון תחרותי עבור חברת . בעבודה תעשה ניתוח ביקורתי כיצד החברה מתייחסת לנושאים של ניהול ושימור  “ Interactive Brokers “ לקוחותיה, כיצד נבנתה אסטרטגיה שיווקית שלה, מהם המטרות החברה שהוצבו ומהן שמומשו.  לאורך העבודה תהיה אינטגרציה בין חלקים תאורתיים מדעיים ( ספרות מדעית ) לבין חלקים יישומיים.
תוכן עיניינים
1 . תקציר -.עמ'
2   
2 . מבוא   -.עמ'
4 -8
3 . סקירת ספרות –עמ' 9-13
4 . ניהול ציפיות,פילוחים,מערכי איכות שירות עמ' 14-17
5. יישום תהליכי שימור לקוחות בארגון -…עמ' 18-19
6 . בניית תהליכי שירות .עמ' 19-21
7. סיכום -.עמ'
2 2
8 . ביבליוגרפיה –…עמ'
2 3-24