ניהול ותפעול שירותים-2060-טובה מאוד!!!

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו עוסקת בניתוח מסעדת נושא "קלווין" אשר פועלת בסגנון נושא טרופי שנכון לעכשיו מציגה קונספט של אירועים המתרחשים "בחוץ" .
הקונספט מונה כרגע חנות אחת אך עם כוונה וציפה כי עד
2 012 יהיו 26 חנויות כאלו ,כאשר 7אתרים כבר בשנת 2008 ועוד 6שמתוכננים לשנת 2009.
פיתחתי בעבודה זו servicescape  לפי שלושת המרכיבים וכן המלצתי להנהלת המסעדה  איך לשפר את מערכת תפעולית זאת על מנת לייצור יתרון תחרותי .
כמו כן הוצגו להנהלה בעיות תפעוליות אשר יכולות לצוץ בעקבות עקב כך שמפניהם צריכים להיזהר ולהיערך בהתאם .
הסברתי מהו קונספט השירות ואת כל מרכיביו הן המבניים והן הניהולים ובנוסף הוצעה למסעדה חבילת שירות מפורטת אשר אמורה לעזור להם ליישם את קונספט השירות הרצוי .
יישמתי את מודל הservqual  במסעדה לפי כל המרכיבים וערכתי מטריצת ביצועים ובה תוצאות ולאחר מכן ניתוח ומתן המלצות מנומקות לדרכי פעולה אפשריות .
פורטו למסעדה כל חמשת הפערים העלולים להיווצר וגם דרכי גישה לגשר עליהם ככל הניתן.
ולבסוף הכנתי תכנית עבודה תפעולית הכוללת ניהול קיבולת במסעדה ,ניהול התורים ורעיונות כיצד יכולה המסעדה להשתמש בטכנולוגיית המידע לטובת שיפור התפעול .
לאחר ניתוח ישנה ציפייה כי לאחר יישום כל התהליכים וביצוע ההמלצות תוכל למסעדה להגיע לקונספט השירות הרצוי ותהי מובילה  בתחומה .
"המסעדה" קלווין" היא המסעדה הטובה ביותר ונותנת את חווית השירות המקסימאלית ,באתי עם ציפיות והמסעדה עמדה בכולם" יהיה משפט שיגיד כל לקוח בעתיד. תוכן עניינים
תקציר מנהלים -3
גישת ה service caps ..4-5
פיתוח קונספט השירות – 5-8
איכות השירות ..8-9
מודל הפערים -.10 בנית תוכנית תפעולית -11-13
ביבליוגרפיה -…14