שיפור עסקי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו נעסוק בארגון הנבחר-חברת צ'מפיון סכו קאר שתחום עסוקה הנה ייבוא  כלי רכב, מתוצרת סקודה יבוא ושיווק חלקי חילוף ותן שרות.
בשנת 2001 רכשה חברת צ'מפיון מוטורס יבואנית רכבי פולקסווגן , אאודי וסיאט את חברת סכו קאר. כיום החברה בבעלות משותפת של צ'מפיון מוטורס וחברת שלמה השכרת רכב והיא נקראת  " צ'מפיון סכו קאר" השליטה בחברה בידי חברת צ'מפיון מוטורס.
בכדי לבחון את התהליכים, אספנו מידע רלוונטי על החברה. בדקנו את המבנה הארגוני, בנינו עץ ארגוני. בחנו בעבודה את הדרכים להשגת המטרות שנקבעו. התייחסנו לתוצאות שהתקבלו מניתוח סקרי שביעות רצון הלקוחות, נטישת לקוחות, ניתוח תלונות לקוחות, נתחנו את מדד שביעות רצון הלקוחות שנתקבל כלקוי.
ביצענו מבחן השוואתי בננו למתחרים, למדנו שיטות שונות מהמתחרים שעל החברה ליישם. בעבודה נעשה שימוש בטכניקות ובמודלים הבאים: קביעת תקנים  ומדדים, מעגל PDCA, תרשים זרימה, סיעור מוחות, שיטת BENCHMARKING, מודל קייזן ותקני איכות 9000 ISO.
תוכן עניינים

4 מבוא 5
הצגת הארגון
8 – 6
מבנה ארגוני 9
מודל בקרה
1 3 – 10 מדדים
1 6- 14
מבחני השוואה – BENCHMARKING מעגל PDCA מודל קייזן 9000 ISO סיכום ביבליוגרפיה