מימון וקבלת החלטות- עבודה מפורטת עם ציון גבוה

תקציר העבודה

                                          מבוא
הניהול הכספי (הוצאות והכנסות) של חברת Derwetside plc חיוני ביותר לברות עסקיות. הגורמים השונים המשפיעים על זרימת המידע אל הנהלת החברה: מידע אשר דרוש כדי לקבל החלטות שבסיסן הוא כספי-כלכלי. השימוש במידע זה ככלי ניהולי מאפשר לו לקבל החלטות נכונות ובעיתוי המתאים.
השקעות בנכסים קבועים ויוזמות חדשות מהחברה תובעות הוצאות כספיות גדולות הנעשות בפרק זמן מוגדר וממשיכות להניב הכנסות במשך מספר שנים אחרי שבוצעו. השפעותיהן מתמשכות לטווח ארוך. ככל שהטווח ארוך יותר,קשה יותר לחזות את השינויים הרלוונטיים כמו זרם המזומנים הצפוי, תגובות המתחרים, מצב השוק העולמי והמקומי, מחיר ההון ושינויים טכנולוגיים. איכות החלטת המנהלים לגבי השקעות לטווח ארוך משמעותית ביותר לחברה.
בעבודה זו נבחן את הכדאיות לכניסה לפרויקט חדש ונתן המלצות לחברת  Derwetside plc אשר מעוניינת לבצע תוכנית השקעות שתכניס אותה לתחום של מכירת התקני אבטחה אלקטרוניים, במיוחד למרכזי גינון. גורם הזמן בקבלת החלטות הינו משמעותי ביותר, וזאת מכיוון שאנו חיים בעולם דינמי מאוד, אשר בו התנאים הקיימים היום לא בהכרח יתקיימו גם מחר. לפיכך, חשוב להכיר את האופן שבו מבוצע החישוב שלפיו התקבלה ההחלטה.
ההחלטה באיזו אפשרות לבחור צריכה להיות מבוססת על ניתוח פיננסי של המצב והגדרת ה"עלות" או ה"מחיר" של כל אחת מהן. מחיר הפרויקט המוצע והתקבול ממנו בעתיד ישפיע על ההחלטה שתתקבל.
                                      תוכן ענייניים מבוא —
ע"מ 2
תקציר מנהלים —
ע"מ 4
פרק 1 –  בדיקת כדאיות ההשקעה שיטת ע.נ.נ – NPV ..
ע"מ 5-7
שיטת ש.ת.פ I.R.R   .
ע"מ 7-9
שיקולים ..ע"מ 9-12
פרק 2 –   מימון הפרויקט אפשרויות למימון הפרויקט -ע"מ
1 2-14
האופציה הנבחרת  …ע"מ
1 5
סיכום -…ע"מ
1 6
ביבליוגרפיה –..
ע"מ 17