ניהול שיווק שירותים בבזק בינלאומי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 3208
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

פרק 1 –מבוא
הצגת הארגון :                                                                                                                                                                          בזק בינלאומי בע"מ, הינהחברת הבת של תאגיד בזק, הוקמה במהלך 1996 והחלה לפעול כגוף המספק שירותים ללקוחות ב- 15
באוגוסט 1996.
החברה הוקמה כתוצאה מהחלטת משרד התקשורת וכחלק מהמהלכים לפתיחת שוק התקשורת הבינלאומי לתחרות, וזאת במסגרת התפיסה של הפרדה מבנית במשק התקשורת.
בזק בינלאומי נמצאת בבעלות מלאה של חברת בזק.
החברה פועלת מכוח רשיון כללי ונתונה לפיקוח רשות החברות הממשלתית. בזק בינלאומי מספקת שירותי טלפון בחיוג ישיר לכ- 220 יעדים. בזק בינלאומי מספקת גם כרטיסי חיוג, שירותי תקשורת בין לאומיים מסוגים שונים ולאחרונה מספקת שירותי תקשורת נתונים: , פריים ריליי,סיפרנת IP-VPN.
לאחרונה הוסיפה בזק בינלאומי לפעילותה גם את תחום הגישה לאינטרנט והיא כבר בין שלוש החברות המובילות בישראל.
בזק בינלאומי משרתת את כלל הלקוחות אך נוהגת לאפיינם בקבוצות:
המגזר הפרטי, הסקטור העסקי , וסקטורים דוברי רוסית , דתיים , ערבים.
החברה ממוקמת בפתח תקוה ומספר העובדים בה כ1100- , 85% אקדמיים , 64% נשים גיל ממוצע 35. בשנתיים אחרונות התחילה החברה לספק שירותי תקשורת נתונים לגופים עסקיים עד אז שוק זה היה ברשות חברת בזק אך מאז כינסת התחרות של חברות כמו "הוט" , וסלקום בזק נתנה אישור לחברת הבת להתחיל גם היא למכור את קווי תקשורת נתונים על מנת להתמודד בצורה טובה יותר בשוק.בעבודה אתמקד בתחום תקשורת הנתונים ובבעיות השירות שיש לאגף זה.