שיווק גלובלי-סטארבקס
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | starbacks, חברות בינלאומיות, חברות גלובליות, סטארבקס, שיווק, שיווק גלובלי, שיווק עולמי |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 2073 |
מספר מקורות | 7 |
תקציר העבודה
המקרה מתאר כניסה של חדשנות למדינה זרה , כניסת מוצר מוכר ברחבי העולם,קפה סטארבקס, לתוך תרבות ייחודית תוך שימוש באסטרטגיות מגוונות. כניסת סטארבקס לשוק לא מוכר,לשוק זר הינה החלטה חשובה שיכולה להשפיע משמעותית על הרווחיות של החברה ועל המוניטין שלה. במקרה זה יש הרבה אי וודאות בתהליך קבלת ההחלטות והמידע שיש בידי הנהלת החברה הינו חלקי בלבד.
כאשר בודקים את המקרה ומנתחים את כדאיות הכניסה לכווית, יש להסתכל ולבחון נושאים רבים כגון: נתחי שוק פוטנציאליים, קהל היעד, הרווח הפוטנציאלי,מתחרים מקומיים, חששות משפטיות,פוליטיקה,הרגלי צריכה וכו'.
**ללא מקורות