מדיניות השירות כמוצר
מוסד לימוד | המרכז האקדמי רופין |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מדיניות, מוצר, רשת מלונות מריוט, שיווק, שיפור, שירות |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 2675 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
תקציר:
דרכים הניצבות בפני הנהלת רשת מלונות "מריוט" בארה"ב לשיפור רמת השירות:
לדעתנו, בשלב הראשוני יש לבצע טיפול במדיניות הרשת באמצעות שיווק פנימי נכון ברשת המלונות. השיווק יכלול סדנה פרטנית לכל מנהל מחלקה, במהלכה יוסבר התהליך שמתבצע בעת מתן השירות ללקוח על שלביו השונים, כיצד מחלקה אחת משפיעה על השנייה ומהו אופי האינטראקציה הדרוש לשם הפקת תועלת מרבית. כל מנהל חייב להבין שהוא פועל בחוליה אחת משרשרת חוליות. על כן, אנו כאנשי שיווק נטמיע את מושג הרבגוניות- שכן, חשוב מאוד להבין שחוליה אחת שאיננה מתפקדת כראוי עלולה לפגום בשרשרת כולה (קבלה -חדר -חדר אוכל).
בהמשך העבודה נדון ב: שיווק אינטראקטיבי בקרב לקוחות , עמיתים ומשקיעים. בשלב האסטרטגיה נדון ב: ניהול הייחודיות , ניהול איכות השירות , וניהול התפוקה.