התנהגות צרכנים

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 11
מקצוע
קורס
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 297

תקציר העבודה

ממ"ן
1 1

1 –      מיצוב הינו הדימוי של מוצר כלשהו אשר ניטע בתודעת הצרכן, דרכו מבליטה הפירמה יתרונות תחרותיים ומבדלת את עצמה.
שתי אסטרטגיות המיצוב הרלוונטיות לחטיפי פפסיקו הינן: מיצוב תועלת- באיזה תכונה המותג מוביל. התכונה הבולטת הנגזרת מן הקטע הינה: בריאות. תועלת זו תענה על הלחץ שמופעל ע"י קבוצות צרכנים להפחית את …

2 –      המודל הכללי של התנהגות הצרכן מראה כיצד גירויי שיווק …