התנהגות צרכנים כולל השאלות ממן
קורס 10455 , ממ"ן 13 , ציון 80
ממ"ן
התנהגות צרכנים ממן 13 ציון 80 כולל השאלות ממן
העבודות בקורס: סיכום, ממ"ן 11, ממ"ן 12, ממ"ן 13,
התנהגות צרכנים ממן 13 ציון 80 כולל השאלות ממן
התנהגות צרכנים ממן 12 ציון 83 כולל השאלות ממן
התנהגות צרכנים ממן 11 ציון 75 כולל השאלות ממן האוניברסיטה הפתוחה
ממן 13 התנהגות צרכנים שאלה 1 א. בקטע הנ"ל פניית המסר היא מסוג הפנייה אל הרגש .הפנייה אל הרגש נעשית באמצעות שימוש בקשרים אסוציאטיביים ,דימויים, רגשות, ותחושות ומעוררת מגוון רחב של תגובות אצל הצרכן. נעשה כאן שימוש בפרסום מפחיד –"על הקופסאות יפורסמו תמונות מזעזעות כדוגמת הפרסומת האוסטרלית" המצורפת “ -שבה מוצג פיו של אדם הסובל מנזקים […]
ממ"ן 12 שאלה 1 חשוב להדגיש כי הסיכון הנתפס בעיני הצרכן מגדיר את רמת המעורבות של הצרכן בקניה ונגזרים ממנו היקף חיפוש המידע ותהליך ההערכה בין חלופות .תפיסת הסיכון תלויה בסוג המוצר,הזדמנויות הקניה ומאפייני הקונה . מאחר ותרופות ללא מרשם רופא אינן מתקשרות לתפיסת סיכון גבוהה כמו תרופות מרשם (שעלולות להיות בעלות השפעה משמעותית יותר […]
ממ"ן 11 1 . אסטרטגית מיצוב ראשונה מתאימה היא מיצוב לפי משתמשים- שואב אבק זה מיועד ל"סוג" מסויים של אנשים ואליהם יש לכוון במוצהר. אסטרטגית מיצוב נוספת מתאימה היא מיצוב לפי תועלת- שואב … 2 . כיום, במצב הנוכחי לפי חוק וובר- עוצמת הגירוי של הצגת הנתונים הקלוריים הוא מנימאלי (כמעט ולא קיים גירוי כזה) […]
ממ"ן 1 1 1 – מיצוב הינו הדימוי של מוצר כלשהו אשר ניטע בתודעת הצרכן, דרכו מבליטה הפירמה יתרונות תחרותיים ומבדלת את עצמה. שתי אסטרטגיות המיצוב הרלוונטיות לחטיפי פפסיקו הינן: מיצוב תועלת- באיזה תכונה המותג מוביל. התכונה הבולטת הנגזרת מן הקטע הינה: בריאות. תועלת זו תענה על הלחץ שמופעל ע"י קבוצות צרכנים להפחית את … […]
ממ"ן 12 1 – תשובה ד' היא הנכונה. באמצעות צעד זה היבואן מעוניין להפחית את הסיכון המערכתי. זאת מכיוון שבמידה והצרכן ירכוש רכב, יתכן והחלטת קנייה זו תסבך אותו בקניות נוספות, כגון: ריפודים חדשים, ג'י פי אס, מסך אל סי די לרכב וכאמור, מערכת סטריאו. ע"י צעד זה, מפחית היבואן את תפיסת הסיכון של הצרכן […]
ממ"ן 1 3 פרסומאים מתחבטים בשאלה האסטרטגית מה להעדיף: מסר חד צדדי או מסר דו צדדי. ע"פ הטענה המובאת בשאלה, מדובר במסר שכלי דו צדדי, המבליט את נקודות החוזק, ובה בעת מתמודד בגלוי עם נקודות התורפה. שכן, אל ריס וג'ק טראוט מבקשים לייצג גם את החסרונות של המפרסם. הסיבות לכך הינם: ראשית, דווקא ההכרה בנקודות […]
ממ"ן 12- התנהגות צרכנים שאלה 1 -בניית רשת קשרים סמנטיים ליופלה (הבנויה ממושגים ואסוציאציותׂ):YYY תהליך האחסון במערכת הסמנטית המתאים למוצר זה הוא: "חלוקת משנה"- רוב התכונות של מוצר זה מתאימות למה שכבר ידוע, אך יש לו גם תכונה ייחודית אחת או יותר, כלומר הוא ייקבע כתת-סוג של אחת מהקטגוריות המוכרות. במקרה זה כל התוכן ההסכמי, […]
תוכן עניינים תוכן עניינים 1 מבוא 6 מהי התנהגות צרכנים? 6 4 גישות השיווק המקובלות 6 מושגים 7 מדוע חשוב ללמוד התנהגות צרכנים? 8 גישות לחקר התנהגות צרכנים 8 גישת עיבוד המידע 8 גישת החוויה 8 גישת ההשפעות ההתנהגותיות סביבתיות 9 המודל של פיליפ קוטלר 9 הגירויים החיצוניים – PEST 10 השפעת החברה 10 השפעת […]