הצעת מחקר לעבודת תזהדימוי מוסד לימודי וכמות הנרשמים אליו

תקציר העבודה

הקשר בין דימוי מוסד לימודי לבין כמות הנרשמים אליו תוכן עניינים :-
1 . מבוא עמוד
1 .1.
הצגת הארגון
3
1 .2.
הצגת הענף
4
1 .3.
הבעיה העסקית 5
1 .4.
מטרת המחקר
6
1 .5.
שאלת המחקר 7
1 .6.
דיסציפלינת המחקר
8
2 . סקירת ספרות 9
2 .1.
פרקי סקירה
3 5
2 .2. סיכום תובנות סקירה(מוביל לרציונל)
3 6
2 .3.מודל המחקר
3 8
2 .4.
השערות המחקר
3 8
3 .
מתודולוגיה
3 9
3 .1.
סוג המחקר
3 9
3 .2.מערך המחקר
4 0
3 .3.
הגדרת המשתנים וסיווגם
4 0
3 .4.
מדגם ואוכלסיית מחקר
4 0
3 .5.
כלי מחקר
4 1
3 .6.אתיקה מחקרית
4 2
3 .7.
הליל מחקר
4 2
3 .8.
מגבלות המחקר
4 2
3 .9.
נגישות לשדה המחקר ומידע
4 23
3 .10.
לוח זמנים משוער
4 3
4 . ביבלוגרפיה
4 4
5.
נספחים
4 6
                 מטרה יישומית: הבקיאות וההתמצאות בגורמים המשפיעים על רמת הנשירה בקרב הלומדים ולטפל בתופעה בהליכים ברי מדידה עם שמירה על ערכים מובלטים בתחומי העשייה של הארגון.
מטרה אקדמאית: לבדוק את הכלים אשר באמצעותם אנו נוכל לשלוט על הבעיה העסקית ונשמר את הסטודנטים עם מניעת הרגרסיה המתרחשת דרך יעדים אופרטיביים  ויישומיים באמצעות כללי עבודה תואמות והולמות ייעודי המכללה עצמה.
עיקרון המחויבות אישית להבליט אותו ולתת לו את המשקל הראוי כמשתנה שמסווג כאמצעי ומטרה בו זמנית.
שאלות המחקר; –          האם יש קשר בין תפיסת איכות הלימודים במוסד לבין כמות הנרשמים אליו.
–          כיצד להגביר את רמת הדימוי של מוסד לימודי על מנת שיוביל בתחום תוך מתן דגש על טיב השירות כדי להגביר את רמת שביעות רצון הלקוחות ומשם לנאמנותם .
בעבודה מוצג מודל כללי של התנהגות צרכני החינוך לפי קוטלר (1998)