בחינת הקשר שבין מאפייני התקשורת הפנים-ארגונית ושביעות רצון העובדים מעבודתם לבין מחויבותם לארגון

תקציר העבודה

תקציר העבודה •         עבודת המחקר בכלל וסקירת הספרות, בפרט, עוסקות בקשר שבין מאפייני התקשורת הפנים-ארגונית ושביעות רצון העובדים מעבודתם לבין מחויבותם לארגון. הספרות המקצועית (בר-יוסף, 2000) מציגה כי, אדם, העושה משימה מסויימת כחלק ממטלותיו בארגון, עשוי לחוש התקשרות, מחויבות ושביעות רצון, ואלה תלויים ביחסים של אותו אדם עם הארגון. כמו כן, תקשורת פתוחה בין עובד ומעביד מהווה אמצעי להגברת תחושת שביעות רצונו של העובד מעבודתו ולמעורבותו השוטפת בארגון (Sadri & Tran, 2002). •         סקירת הספרות הינה נרחבת מאד, הכוללת 11 עמודים דשנים ומפורטים אודות שלושה משתנים מרכזיים: תקשורת פנים-ארגונית, מחויבות ארגונית ושביעות רצון העובד בארגון. הסקירה מציגה את הקשר בין שלושת המשתנים הנ"ל, ובאמצעות מחקרים קודמים מנסה להוכיח את הקשר ביניהם.
•         העבודה מציגה גם את שאלת המחקר ואת מודל המחקר – תרשים המציג את הקשר בין משתני המחקר (תלוי, תלתי תלוי ומתווך). •         בנוסף, מוצגים 49
מקורות ביבליוגרפיים, ביניהם: ספרים מקצועיים, כתבי עת ומאמרים מחקריים רבים.
5 מקורות מתוכם הינם באנגלית והיתר בעברית.
•         מאחלת קריאה מרתקת ועבודה קלה ומהנה !