ניהול השיווק

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 21
מקצוע
קורס
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2013
מספר מילים 947

תקציר העבודה

ציון:  95
עבודה טובה מאוד!   ממ"ן 12
שאלה 1[m1]  עפ"י תורת 5 הלבים של מאסלו, קיימים 5 סוגי צרכים המניעים את האדם. הרצון לספק את הצרכים – הוא זה שמניע את האדם. הצרכים הנם אוניברסאליים , מולדים ומאורגנים באופן היררכי. כך כאשר הצורך הבסיסי ביותר מושג, האדם ממשיך הלאה בסולם ההיררכיה.
הצורך הבסיסי ביותר מורכב מצרכים קיומיים, ובהמשך, השלבים, הצרכים נחוצים פחות ופחות לשם קיום האדם. עד שלבסוף, הצורך שנמצא הכי גבוהה בהיררכיה הנו צורך להגשמה עצמית שלעולם לא יהיה מופק במלואו.
1 .
הבסיס הנו צרכים פיזיולוגיים, צרכים הכרחיים לקיום; מים, אויר, מזון, שינה וכו'.
2.
צרכי בטחון – צורך בבטחון לסוגיו; כלכלי ופיזי, יציבות, הגנה, סדר וכו'.
3.
צרכים חברתיים – חיבה, חברות, השתייכות ואהבה.
4.
צורכי הערכה – שאיפה לכבוד, מוניטין, הצלחה, יוקרה.
5.
צורכי מימוש עצמי – הגשמת תכלית אישית, פוטנציאל עצמי.   הביטוח המתואר במודעה עונה על הצורך בבטחון; בריאות והגנה. הקביעה שאחד מתוך שלושה יחלה בסרטן בישראל היא איום על הבריאות של האדם ולבסוף, על חייו. על כן, פחד מהמחלה (ואולי אף מהמוות) יוצר צורך בבטחון והגנה מפני מחלה זו. אחת הדרכים להבטיח הגנה זו היא בצורת ביטוח רפואי.
שאלה 2[m2]  נבחן את גורמי המעורבות בביטוח הבריאות רמת סיכון – גבוה. כיוון שמדובר במוצר שבמקרה הגרוע ביותר אמור לתרום להצלת חיי אדם, סביר לומר שהסיכון בבחירת המוצר הלא נכון הנו גבוה מאוד בעל מחיר אנושי כבד מאוד.
הבדלים בין מותגים – ישנם הבדלים ניכרים. בכל פוליסת ביטוח ישנם סעיפים קבועים הנדרשים, בנוסף להם ישנן אופציות של כיסוי ביטוחי שונה. כך למשל במודעה כתוב  "לראשונה בישראל! ביטוח הכולל ניהול תיק רפואי אישי וטיפול צמוד לאורך התהליך של צוות מומחים…" ו "הביטוח היחיד להתמודדות רחבה עם מחל הסרטן". מניסוח זה, ניתן להבין שאין עוד ביטוח עם …
 [m1]
5 נקודות  [m2]
5   נקודות