פעילות גומלין בכיתה
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | חינוך |
קורס | פעילות גומלין בכיתה |
מילות מפתח | ממן 12 - פעילות גומלין בכיתה |
ציון | 95 |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 798 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
ממן
1 2
שאלה 1
סעיף א התנהגויות המורה כמשפרות חוסנם של התלמידים במחקר של ג'ונסון 2008
התנהגויות המורה כמשפרות חוסנם של התלמידים במחקרם של מאייגן, קובובי, פרידמן ופיינגולד דומה / שונה קשר לאורך זמן עם מורים המכירים אותם, מתעניינים בהם כבני אדם ו"נמצאים שם" כאשר צריך אותם. התלמיד מרגיש שהוא יכול לפנות אל המורה בשעת הצורך, אכפתיות מעורבות רגשית ומסירות – קובובי המורים מתעניינים מעודדים – מאייגן דומה מורים השומעים את הילדים בצורה אמפטית, מה שמראה אכפתיות.
התלמיד מרגיש שהוא יכול לפנות אל המורה בשעת הצורך, מתייחס לילד בכבוד – קובובי מעודד את התלמידים מקשיב למה שיש לתלמידים לומר – מאייגן דומה חשיבות רבה להוראה מתאימה של התכנים המרכזיים בתוכנית הלימודים. יש קשר הדוק בין הצלחה בלימודים והערכה עצמית חיובית. הבחנה בזהות ייחודית, המורה משתדל להכיר מה מיוחד בכל תלמיד – קובובי דומה גישה חיובית שמחזקת את בטחון התלמידים ביכולותיהם וכתוצאה מכך משפרת את ההתמודדות עם קשיים כתוצאה ממשובים וזכרונות חיוביים.
הבחנה בזהות ייחודית, אמון ביכולת התלמיד – קובובי משבח את התלמידים כאשר הם עושים עבודה טובה – מאייגן דומה …