פסיכולוגיה בחינוך

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
קורס
שנת הגשה 2015
מספר מילים 1377

תקציר העבודה

תקציר ממ"ן 12 פסיכולוגיה בחינוך האוניברסיטה הפתוחה ציון 100 שאלה 60) 1 נק') (12 נק') א. הציגו את המושגים הבאים: תחרות, קונפורמיות, פופולריות.
(36 נק') ב. הסבירו היבט חיובי והיבט שלילי של כל אחד משלושת המושגים שהצגתם בסעיף א' (סך-הכל 6 היבטים). ביחס לכל היבט הציגו דוגמה מתחום התהליכים החברתיים בבית-הספר שממחישה את דבריכם.
ניתן להשתמש בדוגמה אחת של מצב חברתי מסויים ולהתאים אותה להיבטים השונים.
שאלה 20) 2 נק') (8 נק') א. הסבירו מהי עמדה ותארו את עמדתם האפשרית (חיובית או שלילית) של ילדים ובני נוער כלפי קריאת ספרים. פרטו את מימדי העמדה השונים – רגשי, קוגניטיבי, התנהגותי.
(12 נק') ב. בחרו שלוש מחמש הדרכים לשינוי עמדות ותארו כיצד ניתן לשנות את עמדתם השלילית של ילדים או בני נוער כלפי קריאת ספרים.
שאלה 20) 3 נק') בהתבסס על המאמר 'הצורך להשתייך' של באומיי סטר ולירי ( עמודים 189-266 במקראה)– ענו על שאלות 4 ,3 ,1 ו- 7 במדריך הלמידה בעמודים
1 29-130.