תכנון לימודים הוראה,ציון 80
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | חינוך |
קורס | תכנון לימודים, הוראה והערכה |
מילות מפתח | הוראה-למידה אישית פרטנית, שיטת החקר |
שנת הגשה | 2015 |
מספר מילים | 627 |
תקציר העבודה
הרציונל העומד בבסיס שיטות ההוראה למידה ממוקדות תלמיד:מאחורי ההשקעות האדירות בכלכלה ובכוח אדם,בשילוב חדשנות טכנולוגית עומד הרציונל, שלפיו שיפור התשתיות הטכנולוגיות במערכות חינוך והשכלה יאפשר להעצים את התלמידים והמורים באמצעות קידום הבניית ידע ורכישת-.
שיטת החקר- הדגש מושם בתלמיד עצמו ובפעילותו. הדגש הוא על הצורך להתנסות במדע,כבתחום הנתון להשתנות מתמדת בעולם המודרני.ובנוסף עוסק התלמיד בגילוי עצמי ובפתרון,בעיות ההיגיון בשיטה זו הוא ש-גופי הידע נמצאים בתהליך של השתנות מתמדת.והדגש הוא בלמידת עקרונות-
טכנולוגית ויקי היא טכנולוגיות לכתיבה ולעריכה שיתופית ומסמכים שיתופיים-הפלטפורמה המשמשת לבניית אנציקלופדיית ויקיפדיה. ויקי הנו שם כללי לאוסף טכנולוגיות המאפשרת בנייה פשוטה ומהירה של מידע וידע ברשת האינטרנט, שבה-