שיווק באמצעות האינטרנט - אתר מושבניק

מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2015
מספר מילים 3444
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו עוסקת באתר "מושבניק" העוסק בתחום רכישה אונליין של ירקות ופירות טריים היישר מהחקלאי.
בעבודה זו התבקשנו לשפר את ביצועי החברה ברשת האינטרנט. בעבודה זו התמקדנו באפיון התחרות הענפית, פילוח השוק, קהל המטרה באינטרנט, הצבת יעדים כמותיים ראליים ברי מדידה, פיתוח אסטרטגיית פיתוח אסטרטגית E-marketing, תוכנית להבאת גולשים נוספים לאתר ויצירת יחס המרה.
בעבודה זו למדנו שהרכישה באינטרנט הולכת וגדלה בכלל התחומים ובפרט בעולם הפירות וירקות, ולכן חשוב לפתח זאת. בנוסף האתר אינו מקנה חוויה מקסימלית ללקוח בעת הגלישה ולכן חשוב לפתח ערך מוסף ללקוח ולפתח אתר ייעודיי לרכישה ברשת, על מנת ליצור בידול תחרותי שיביא להגדלת רווחי החברה.
עבודת סיום שיווק באמצעות האינטרנט moshavnik.co.il מגישים:
מרצה:
מאי 2015
תקציר מנהלים עבודה זו עוסקת באתר "מושבניק" העוסק בתחום רכישה אונליין של ירקות ופירות טריים היישר מהחקלאי.
בעבודה זו התבקשנו לשפר את ביצועי החברה ברשת האינטרנט. בעבודה זו התמקדנו באפיון התחרות הענפית, פילוח השוק, קהל המטרה באינטרנט, הצבת יעדים כמותיים ראליים ברי מדידה, פיתוח אסטרטגיית פיתוח אסטרטגית E-marketing, תוכנית להבאת גולשים נוספים לאתר ויצירת יחס המרה.
בעבודה זו למדנו שהרכישה באינטרנט הולכת וגדלה בכלל התחומים ובפרט בעולם הפירות וירקות, ולכן חשוב לפתח זאת. בנוסף האתר אינו מקנה חוויה מקסימלית ללקוח בעת הגלישה ולכן חשוב לפתח ערך מוסף ללקוח ולפתח אתר ייעודיי לרכישה ברשת, על מנת ליצור בידול תחרותי שיביא להגדלת רווחי החברה.
תוכן עניינים

1 . מבוא -..3
1 .1 רקע על האתר –3
1 .2 ענף –3
1 .3 מתחרים בענף -…4

2 . ניתוח מצב הקיים –ניתוח TOWS –…5
3 . פילוח השוק ובחירת קהלי המטרה –.6
3 .1 פילוח הדמוגרפי -6
3 .2 פילוח פסיכוגרפי -7
3 .3 פילוח התנהגותי -7
4 . יעדים -.7
5. הבאת גולשים לאתר .8
6 . שיפור יחס המרה -11
7. מסקנות והמלצות …12
ביבליוגרפיה 13
נספחים -.14

1 .מבוא.
1.1 רקע על האתר.
אתר "מושבניק" הוקם בשנת 2013 במטרה לאפשר לצרכן שירות אונליין ידידותי וקל לתפעול לרכישת פירות וירקות טריים ומובחרים ישירות מהחקלאים. בשל איכות וטריות הסחורה, הזמנה דרך אתר "מושבניק" חוסכת לצרכן את פערי התיווך הנהוגים בשוק לדרג סחורה זו, מה שהופך את שירות "מושבניק" לשירות חסכוני עבור הלקוח, שנהנה מסחורה איכותית יותר, טרייה ובריאה, שנשמרת לאורך זמן רב יותר. את ההזמנה ניתן לבצע דרך אתר אינטרנט ידידותי וקל לתפעול, ובלחיצת כפתור ניתן להזמין את הפירות והירקות בטריות ואיכות הטובים ביותר-מרגע ההזמנה נקטף הסל ונשלח לבית הלקוח תוך 48
שעות ללא עיקובים, וללא פערי תיווך.
הייחוד של "מושבניק" הם הפירות והירקות המובחרים, דרג א׳ לייצוא, הטריות והאיכות גבוהה ושימוש בחומרי הדברה במידת המותר. המטרה שלקוחות יקבלו את השירות הטוב הטרי והאיכותי במחירים תחרותיים מול כל סל ירקות ופירות ממוצע.
"מושבניק" ממוקם במושב מצליח שבמועצת גזר, שם מגדלים כל הירק והבצל, שאר הפירות והירקות בשת"פ עם חוג מגדלים בישובים סמוכים ובישובים ברחבי הארץ.
מדובר בחקלאות סטנדרטית הכוללת בדיקות חומרי הדברה ועמידה בתקן הישראלי. פרט לסחורה חקלאית, "מושבניק" משווק מוצרים נוספים מהמושב – כמו תבלינים אותם טוחנים במקום, ללא תוספים או קמח, משווקים גם ביצים, פיצוחים, חמוצים שאת רובם מחמיצים במושב ועוד פריטים.
שירות ההזמנות המקוון של מושבניק, כמו גם האפשרות להזמין מוצרים בטלפון, בפקס או במייל, מוגבלים לאזורים מסוימים ברחבי הארץ. אזורי חלוקה הם גוש דן, אזור השרון, ירושלים והסביבה. (1)