פסיכולוגיה התפתחותית!
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | פסיכולוגיה |
קורס | פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות |
מילות מפתח | אוניברסיטה פתוחה, התפתחותית, פתרונות ממנים האוניברסיטה הפתוחה |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 1978 |
תקציר העבודה
ציון 100 – ממ"ן 11
תשובה לשאלה 1
סעיף א * התפתחות בשלבים מתייחסת לשינויים איכותיים החלים על האורגניזם המתפתח. שינוי איכותי הוא שינוי הכרוך בטרנספורמציה – בשינוי צורה, המוביל לארגון ההתנהגות מחדש. בארגון דרך חדשה זו, מארגן הילד המתפתח את כישוריו שלמד עד כה, ומשתמש בהם בצורה אחרת / מורכבת יותר. ההתפתחות בשלבים מוגדרת כהתפתחות בה בכל שלב מופיעים כישורים חדשים נוספים על הכישורים שהיו קיימים. ניתן לדמות התפתחות זו למדרגות. כל פעם הילד עולה מדרגה נוספת. מצוין * התפתחות הדרגתית מתייחסת לשינויים כמותיים. זוהי התפתחות הנחשבת לרציפה. בהתפתחות זו אין הילד עובר שינויים איכותיים, כלומר אין למידת יכולות/כישורים חדשים, אלא יש שיפור ביכולות הקיימות. הילד יכול לעשות עוד מאותה מיומנות/כישור. ניתן לדמות התפתחות זו כקו רציף השואף כלפי מעלה. מעולה
1 0/10