פסיכולוגיה התפתחותית!

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 11
מקצוע
קורס
מילות מפתח , ,
ציון 100
שנת הגשה 2010
מספר מילים 1978

תקציר העבודה

ציון 100 – ממ"ן 11
תשובה לשאלה 1
סעיף א * התפתחות בשלבים מתייחסת לשינויים איכותיים החלים על האורגניזם המתפתח. שינוי איכותי הוא שינוי הכרוך בטרנספורמציה – בשינוי צורה, המוביל לארגון ההתנהגות מחדש. בארגון דרך חדשה זו, מארגן הילד המתפתח את כישוריו שלמד עד כה, ומשתמש בהם בצורה אחרת / מורכבת יותר. ההתפתחות בשלבים מוגדרת כהתפתחות בה בכל שלב מופיעים כישורים חדשים נוספים על הכישורים שהיו קיימים. ניתן לדמות התפתחות זו למדרגות. כל פעם הילד עולה מדרגה נוספת. מצוין                                                                                                                                                                     * התפתחות הדרגתית מתייחסת לשינויים כמותיים. זוהי התפתחות הנחשבת לרציפה. בהתפתחות זו אין הילד עובר שינויים איכותיים, כלומר אין למידת יכולות/כישורים חדשים, אלא יש שיפור ביכולות הקיימות. הילד יכול לעשות עוד מאותה מיומנות/כישור. ניתן לדמות התפתחות זו כקו רציף השואף כלפי מעלה. מעולה
1 0/10