הוראה יחידנית
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | חינוך |
קורס | הוראה יחידנית |
מילות מפתח | האוניברסיטה הפתוחה, ממ"ן הוראה יחידנית, ממן |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2014 |
מספר מילים | -1 |
תקציר העבודה
ממ"ן 11 בהוראה יחידנית ציון 100
שאלה 1:
סעיף א: סגנון למידה-סגנון למידה היא הדרך שבה תלמיד רוכש, מעבד ומארגן ידע חדש. הדרך הזו קשורה ישירות למאפיינים האישיים והקוגנטיביים של התלמיד ושל האדם בכלל. בחינוך, בהוראה ולמידה- יש שונות בסגנון הלמידה, יש התנהגויות שונות, שמסבירות את השוני בסגנון הלמידה בין התלמידים.
סעיף ב: שלושת התבחינים המסבירים את השונות בסגנון למידה הם:
תבחינים קוגנטיביים הנובעים מארבע צורות חשיבה שונות:…
שאלה 3:
הנני מביאה השוואה בין הגישה הפרונטאלית לגישת ההוראה היחידנית :
יעד חינוכי ומעמדה של השונות : על פי הגישה הפרונטאלית, יש לצמצם ולמזער את הפערים בין הלומדים.כולם מקבלים את אותם תנאים ואותם תכנים. אין הבחנה בין תלמידים שונים עם יכולות שונות…
שאלה 4:
סעיף א:
למידה משמעותית בחינוך על פי תפיסתו קארל רוג'רס: רוג'רס מעמיד במוקד תפיסתו החינוכית את נושא הלמידה – קידומה…