10106 תכנון לימודים, הוראה והערכה
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | חינוך |
קורס | תכנון לימודים, הוראה והערכה |
מילות מפתח | 10106, הוראה והערכה, תכנון לימודים, תכנון לימודים הוראה והערכה |
ציון | 88 |
שנת הגשה | 2020 |
מספר מילים | 2887 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
שאלה 1( 30 נקודות(
א. מהן הנחות היסוד של קבוצת שיטות ההוראה למידה ממוקדות תלמיד? הסבירו.
ב. בחרו שתי שיטות הוראה ממוקדות תלמיד והסבירו מה תפקיד המורה ומה תפקיד התלמיד
בכל גישה.
שאלה 2( 30 נקודות(
בשנים האחרונות אנו עדים לכניסה מואצת של טכנולוגיות דיגיטליות לבית הספר. טכנולוגיות אל
הפותחות בפני התלמידים והמורים אפשרויות רבות, אך יחד עם זאת ישנם אתגרים גדולים שאנשי
חינוך צריכים להתמודד איתם.
א. הציגו והסבירו את מאפייני הטכנולוגיות הדיגיטליות.
ב. מהו תפקידו של המורה בעידן הטכנולוגי? הסבירו.
ג. מהו תפקידו של התלמיד בעידן הטכנולוגי? הסבירו.
שאלה 3( 40 נקודות(
א. הציגו בהרחבה את שלוש תיאוריות הוראה-למידה )מיחידה 4)
ב. הציגו את הגישות התיאורטיות של טכנולוגיות הלמידה )ע"פ ג'ונסן(. תנו דוגמה
מהטכנולוגיה לכל אחת מהגישות.
ג. מהו הקשר בין כל אחת מהגישות שבסעיף ב לתיאוריות שבסעיף א?