ניהול שיווק שירותים - אורנג' לונה פארק הולמס פלייס ציון -A, מקורות 14

תקציר העבודה

בית הספר למנהל עסקים ניהול שיווק שירותים (2080) מבוא
עבודה זו בוחנת שלושה ארגונים ברמת הסביבה השירותית שלהם, מנתחת את הסביבה השירותים על ידי שימוש במודלים שונים, מזהה נקודות תורפה ומציעה דרכים לפתרונות נקודות התורפה. שלושת הארגונים שיבחנו הם מרכז השירות של אורנג', תחנת דלק דור דרך המכבים 28 ראשל"צ, הולמס פלייס אנרג'י, סניף רוטשילד ראשל"צ ופארק הלונה פארק, גני התערוכה ת"א.
תוכן עניינים
מבוא. 2
תיאור הארגונים.. 4
תיאור חווית שירות. 6
הגדרת הServicescape. 7
ניתוח הארגונים על פי מודל התיאטרון ומפות השירות שלהם.. 8
מודל הפערים (מבוצע עבור סניף אורנג' בראשון לציון) 12
מיצוב ובידול. 15
המלצות לשיפור השירות. 17