הדרכת פרחי הוראה ממבט פוסט-קולוניאליסטי פוסט-מודרני

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 5168
מספר מקורות 16

תקציר העבודה

תקציר העבודה הנוכחית תדון באפשריותה של הדרכת פרחי הוראה בעידן הפוסט-מודרני מנקודת מבט פוסט-קולוניאליסטית פוסט-מודרנית.
תחילה, אגדיר את הפוסט-קולוניאליזם ממבט פוסט-מודרני, את החינוך בתפיסה הפוסט-קולוניאליסטית ואגדיר מה היא הדרכה בהכשרת מורים. אז, אתאר ואבקר את 3
הגישות הרווחות כיום בהדרכת פרחי הוראה: הגישה ההתמחותית, הגישה התרפויטית והגישה הרפקלטיבית. אמשיך בתיאור הפדגוגיות הביקורתיות ואסקר אותן מעמדה פוסט-קולוניאליסטית פוסט-מודרנית. לאחר מכן, יובאו קווי מתאר כלליים ושאלות לחשיבה בנוגע להדרכת פרחי הוראה בראייה פוסט-קולוניאליסטית פוסט-מודרנית.