תיאור מפורט של פרק 9 דסלר- דסלר מובא באנגלית אך העבודה כולה מתורגמת לעברית.... תרגום מקצועי ואמין

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 3952
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

משא"ן-מאמר  Drussler 9 – ניהול ביצועים והערכה דוגמא לחברת TRW שהיא חברה בינלאומית גדולה, שלפני שנים הייתה בחובות וההנהלה הבינה שהחברה צריכה להיות יותר תחרותית ולהשקיע בביצועים.
דרך אחת לעשות זאת הינה הסטנדרטים של הערכת העובדים. הם החליטו שהערכת העובדים זה בראש סדר העדיפויות. כללים בסיסיים בניהול ביצועים והערכה לכל חברה יש אמצעי פורמאלי או לא פורמאלי להערכת עובדים.
הערכת ביצועים כוללת
1 .                  קביעת סטנדרטים בעבודה.
2.                  הערכת ביצועי העובדים ביחס לסטנדרטים.
3.                  סיפוק פידבק לעובדים והנעתם לשפר ולשמר.
השוואת ניהול ביצועים וניהול הערכה הרעיון הוא שהערכה תשפר את ביצועיי העובד והחברה.
תהליך "ניהול הביצועים", התהליך כולל: *קביעת מטרות  *הכשרת עובדים   *הערכת ותגמול עובדים (יותר מבעבר). ההגדרה של ניהול ביצועים- זהו תהליך הכולל קביעת מטרות, הערכת ביצועים והתפתחות למערכת יחידה שמטרתה להבטיח שביצועיי העובדים תומכים באסטרטגית החברה.
המשמעות של ניהול ביצועים אינו מפגש עם הכפיפים פעם-פעמיים בשנה, אלא קביעת מטרות בעלת הגיון לאסטרטגית החברה, בנוסף אינטראקציה יומית או שבועית כדי לוודא שיפור מתמשך אצל העובד בתפקיד ובביצועים והמשמעות היא לוודא שיפור מתמשך אצל העובד בתפקיד ובביצועים והמשמעות היא לוודא שלעובד יש את ההכשרה המתאימה לתפקיד. העובדה שמנהלים מדגישים ניהול ביצועים משפיעה על מס' דברים:
1.            איכות כוללת- קונספט של דמינג, שטען שביצועי העובדים הם יותר פונקציה של תקשורת, הכשרה, כלים ופיקוח מאשר מוטיבציה. הפוקוס קשור לקביעת מטרות, הערכה ופיתוח.
2.             הערכה- משפיע על העובדה שהערכת ביצועים מסורתיים הם לעיתים חסרי תועלת.

העבודה ללא מקורות