סיכום מאמר-המשגה מחדש של רגש ושל הנעה-מאייר וטרנר.

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2010
מספר מילים 676

תקציר העבודה

המשגה מחדש של רגש ושל הנעה ללמוד במסגרות כיתתיות דברה מאייר וג'וליאן טרנר כדי להטיב לעדכן ולשפר את ההוראה ואת הלמידה בכיתה נדרשים חוקרי חינוך לתאר ביעילות רכיבים של סביבות למידה חיוביות.
לביטוי רגשות ולהבנתם חשיבות מרכזית בהשתתפות יעילה של תלמידים ומורים במהלך קשרי גומלין לימודיים, המסייעים ליצירת אוירה חיובית בכיתה.
רגשות גורמים משותפים ויוצרים בלמידה ובהנעה, הקשורים בסביבה-רגשות הפכו גורם מרכזי בחקר קשרי גומלין בכיתה ובהבנת דפוסי הנעה ולמידה.
רגשות
1 .
הערכות של תלמידים ומורים, נטיות לפעולה, תשוקות, תחושות ותגובות פיסיולוגיות.
2.
מעמדים או מצבים קצרים, –