סיכום מאמר-המשגה מחדש של רגש ושל הנעה-מאייר וטרנר.
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | סיכום |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | סיכום המאמר-המשגה החדש של רגש ושל הנעה-מאייר וטרנר. |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 676 |
תקציר העבודה
המשגה מחדש של רגש ושל הנעה ללמוד במסגרות כיתתיות דברה מאייר וג'וליאן טרנר כדי להטיב לעדכן ולשפר את ההוראה ואת הלמידה בכיתה נדרשים חוקרי חינוך לתאר ביעילות רכיבים של סביבות למידה חיוביות.
לביטוי רגשות ולהבנתם חשיבות מרכזית בהשתתפות יעילה של תלמידים ומורים במהלך קשרי גומלין לימודיים, המסייעים ליצירת אוירה חיובית בכיתה.
רגשות גורמים משותפים ויוצרים בלמידה ובהנעה, הקשורים בסביבה-רגשות הפכו גורם מרכזי בחקר קשרי גומלין בכיתה ובהבנת דפוסי הנעה ולמידה.
רגשות
1 .
הערכות של תלמידים ומורים, נטיות לפעולה, תשוקות, תחושות ותגובות פיסיולוגיות.
2.
מעמדים או מצבים קצרים, –