הוראה יחידנית ציון: 92
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | חינוך |
קורס | הוראה יחידנית |
מילות מפתח | הוראה יחידנית, מוטיבציה |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 1597 |
תקציר העבודה
מטלת מנחה 12- הוראה יחידנית שאלה
1 :
א.
שיטת גיקסו- אחד מהדגמים להפעלת למידה שיתופית. "ג'יקסו" מהמילה הלועזית פזל או תצרף. עקרונות השיטה: • לכל תלמיד תרומה חשובה וייחודית.
…
שאלה
2 : ב.
מערכת סמלים: היא הלשון שבה משתמש מדיום מסויים להעברת מסרים. מערכת הסמלים משפיעה על אופי המסרים, ולה שני מרכיבים: חוקי תחביר הקובעים כיצד אפשר או אי אפשר לצרף סימנים שונים יחד כדי לקבל מסר במשפט, ושדה המושאים: תחום ההתייחסות של הסמלים השונים, ההקשר בו מקבלים הסמלים את משמעותם. מיומנויות שכליות: הן טכניקות או יכולות מנטאליות המיועדות להנחות את תהליך החשיבה וההבנה שבעזרתם האדם חושב ולומד.
3 עקרונות של קרונבאך וסנואו: *עיקרון ניצול היכולת של …
שאלה
3 : "המחשבים ישמשו ליצירת דימו חיובי ללימודים, ולהגברת המוטיבציה ללמידה"- המחשב ככלי טכנולוגי ללמידה הוא ידידותי, פשוט להפעלה, בעל יכולת בחירה וגורם לתלמיד להתקשר ולחבבו. המחשב חביב, אדיב וסובלני- לכן ההנאה מהשימוש במחשב יכולה ליצור אצל התלמיד דימוי חיובי ללימודים. המחשב נותן לתלמיד הזדמניות רבות לענות תשובה וגם אם התשובה שגויה המחשב מעודד את התלמיד לנסות שנית וכך …
שאלה
4 :
א.
תכונותיו ושימושיו של המחשב על פי סקירתו של אביקם דר:
1 .
המחשב יכול לצבור כמות רבה של מידע על הישגיו הקודמים של התלמיד ועל הקשיים שנתקל בהם בתהליך הלימוד.
2.
המחשב מציג על הצג את החומר והתלמיד פעיל יותר במתן תשובות.
3 .
זמן הלמידה עם מחשב מתקצר מאוד. … * בתאריך
1 0.08.2013
קובץ אחד נקלט במערכת, ציון: 92