ממ"ן 13 בקורס 10328 - "פעילות גומלין בכיתה"
חזרה לכל העבודות בקורסרפראט פעילות גומלין בכיתה
קורס 10328 , ממ"ן 13 , ציון 100
ממ"ן
נושא הרפראט: הקשר וההשפעה בין מאפייני המורה הטוב לבין מחוייבות אקדמית בתיווך של עליצות אקדמית מבוא אישי המאמר שבחרתי עוסק בקשר ובהשפעה בין מאפייני המורה הטוב (או היעיל) וההתנהלות שלו בכיתה לבין המחוייבות האקדמית והעליצות האקדמית של התלמידים. מורים עוזרים לתלמידים ללמוד ע"י יצירת סביבת לימוד מתאימה ומאתגרת, הבאת כישורים אישיים וסגנון הוראה, יצירת אינטרקציה […]
רפראט בקורס פעילות גומלין בכיתה 10328
קורס 10328 , ממ"ן 13
ממ"ן
מטלת מנחה (ממ"ן) 1 3 רפראט הקורס פעילות גומלין בכיתה 10328 חומר הלימוד למטלה: מאמר באנגלית מספר סעיפים: 4 משקל המטלה: 10% סמסטר: 2016 א מועד אחרון להגשה: 17.01.2016 קיימות שתי חלופות להגשת מטלות: שליחת מטלות באמצעות מערכת המטלות המקוונת באתר הבית של הקורס שליחת מטלות באמצעות הדואר או הגשה ישירה למנחה במפגשי ההנחיה […]
רפראט פעילות גומלין בכיתה.
קורס 10328 , ממ"ן 13
ממ"ן
רפראט –ממ"ן 1 3 בקרס:פעילות גומלין בכיתה. שם המאמר : "Framework for Adopting a Problem-Based Learning Approach in a Simulated Clinical Setting" שמות המחברים: Frances KamYuet Wong, Sharon Cheung, Loretta Chung, Kitty Chan שנה: 2008 שם כתב העת: . Journal of Nursing Education מספר עמודים: 8 עמודים. שם המאמר : דפוסי אימוץ לגישת לימוד בסיסית […]
רפרט - פעילות גומלין בכיתה
קורס 10328 , ממ"ן 13 , ציון 94
ממ"ן
ממן 13 What Motivates Students to Learn? Contribution of Studentto-Student Relations, Student-faculty Interaction and Critical Thinking Skills. By: Rugutt, John; Chemosit, Caroline C.. Educational Research Quarterly, v32 n3 p16-28 Mar 2009. (EJ847453) John Rugutt , Caroline C. Chemosit Illinois State University מה מניע את התלמידים ללמוד ? תרומה של יחסי תלמיד לתלמיד, אינטראקציה בין תלמידים, […]
– רפראט. פעילות גומלין בכיתה, 10328 בחינת השפעתם של מאפייני בית הספר כמתקן על איכות ההוראה
קורס 10328 , ממ"ן 13
ממ"ן
“Relationship between school facility conditions and the delivery of instruction – Evidence from a national survey of school principals”, Duyar, Ibrahim Journal of Facilities Management. Bingley: 2010. Vol. 8, Iss. 1; pg. 8 – 5 מטלת מנחה 13 – רפראט. פעילות גומלין בכיתה, 10328 בחינת השפעתם של מאפייני בית הספר כמתקן על איכות ההוראה סיכום […]
ראפורט - - פעילות גומלין בכיתה
קורס 10328 , ממ"ן 13
ממ"ן
מטלת מנחה – ממ"ן 1 3 – רפראט Vol 35, 4, July 2010 p1-11 Attitudes toward Communication Skills among Students – Teachers in Jordanian Public Universities גישות כלפי מיומנויות התקשורת בין סטודנטים – מורים באוניברסיטאות הציבוריות בירדניות מחקר זה בוצע על מנת לבחון עמדות חיוביות ושליליות לגבי מיומנויות תקשורת, בהתבסס על סולם הערכים (CSAS). המחקר […]