השוואה בין שיטות הלימוד של הספרים "מתמטיקה יסודית" ו"חשבון 10"

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2310

תקציר העבודה

העבודה עוסקת בהשוואה בין ספרי הלימוד "מתמטיקה יסודית" "חשבון 10" ההשוואה נעשתה על פי הקריטריונים הבאים:
קריטריונים פדגוגיים: התאמה לצרכים הטרוגניים, עידוד דיונים וכדומה קריטריונים דידקטיים: שילוב המחשות מעולם הילד, שלבי למידה מובנים וכדומה קריטריונים כללים: הסתמכות על ספרות מקצועית, התאמה לתוכנית הלימודים וכדומה כל ספר לימוד ושיטתו נותחו על פי הקריטריונים ונעשתה השוואה ביניהם.
העבודה כוללת:הקדמה, תפיסת העולם של שתי השיטות, ניתוח השיטות והספרים, השוואה, סיכום מספר מילים: 2310 מספר עמודים:12
העבודה ללא ביבליוגרפיה