השוואה בין שיטות הלימוד של הספרים "מתמטיקה יסודית" ו"חשבון 10"
מוסד לימוד | מכללת לוינסקי לחינוך |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | הוראה, חינוך מתמטי, מתמטיקה לבית ספר יסודי |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 2310 |
תקציר העבודה
העבודה עוסקת בהשוואה בין ספרי הלימוד "מתמטיקה יסודית" "חשבון 10" ההשוואה נעשתה על פי הקריטריונים הבאים:
קריטריונים פדגוגיים: התאמה לצרכים הטרוגניים, עידוד דיונים וכדומה קריטריונים דידקטיים: שילוב המחשות מעולם הילד, שלבי למידה מובנים וכדומה קריטריונים כללים: הסתמכות על ספרות מקצועית, התאמה לתוכנית הלימודים וכדומה כל ספר לימוד ושיטתו נותחו על פי הקריטריונים ונעשתה השוואה ביניהם.
העבודה כוללת:הקדמה, תפיסת העולם של שתי השיטות, ניתוח השיטות והספרים, השוואה, סיכום מספר מילים: 2310 מספר עמודים:12
העבודה ללא ביבליוגרפיה