עבודה אישית בניהול ותפעול שירותים - 2060

תקציר העבודה

תקציר מנהלים עבודה זו ניתחה את נושא ניהול ותפעול השירותים במסעדת "קלווין".
בפרק הראשון הציגה  העבודה את כל ההיבטים המוחשיים בתפעול השירות במסעדה תוך חלוקה לתכנון המערך הפיזי מחוץ ובתוך במסעדה וכן ההיבטים התפעוליים של נותני השירות בה.
השפעת הגורמים הפיזיים  הללו נותחו, אותרו בעיות תפעוליות וניתנו המלצות לפתרונם.
בהמשך הוצג קונספט השירות של המסעדה והוצעה חבילת שירות מפורטת . איכות השירות נמדדה בעזרת שאלון servqual  שנותח במטריצת חשיבות ביצועים מפורטת שלוותה בהמלצות לשיפורים  , ובהסבר הבעיות בהסתמך על מודל הפערים. לבסוף נבנתה התכנית התפעולית של החברה.נבנו תכניות ניהול הקיבולת , התורים והמלאי , תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת על מנת לשפר את ביצועי המסעדה . תוכן עניינים
עמוד        תקציר מנהלים    –…
2
       תוכן עניינים

3
1 .        מבוא   –…
4
      2.     serviscape 5
             2.1     פיתוח  ה – serviscape 5-7
             2.2     המלצות לשיפור
8              2.3     בעיות אפשריות 9
     3
.   קונספט השירות 
1 0-11
             3.1    יישום הקונספט במסעדה
1 1-13
             3.2    הצגת חבילת שירות
1 4
     4.
    איכות השרות
1 5
             4.1    מודל   SERVQUAL 
1 5
             4.2    מטריצת חשיבות ביצועיים
1 6-18
             4.3    מודל הפערים
1 8-19
    5.      תכנית פעולה
2 0              5.1    ניהול קיבולת
2 0-21
             5.2    ניהול תורים
2 1-23
             5.3    ניהול מלאי
2 3-
5              5.4   שימוש בטכנולוגיית מידע
2 6
            סיכום
2 7
            ביבליוגרפיה
2 8
            נספחים
2 9
העבודה בפונט 14