הצעה לעבודת גמר הקשר בין חדשנות, איכות, ייחודיות, איכות השרות תחושת הביטחון והוגנות המחיר לנאמנות לקוחות

תקציר העבודה

הצעה לעבודת גמר לקראת התואר המוסמך למנהל עסקים (MBA) תוכן העניינים                                                                                                            עמוד
1 .
הצגת הארגון
3
2 .
הבעיה העסקית
4
3 .
שאלות המחקר
6
4 .
מטרות המחקר
4 .1
מטרות אקדמאיות
6
4 .2
מטרות יישומיות
6 5.
סקירת ספרות 7
6 .
רציונל המחקר
2 2
7.
מודל המחקר 7.1
מודל תיאורטי
2 2
7.2
תרשים זרימה
2 4
8 .
השערות המחקר
2 5
9.
הגדרת המשתנים
2 6
1 0.
הדגימה
1 0.1
אוכלוסיית המחקר
2 9

1 0.2
מדגם ושיטת הדגימה
3 0
1 1.
מערך המחקר
3 1
1 2.
כלי המחקר
3 1
1 3.
הליך המחקר
3 3
1 4.
שיטת הניתוח
3 4
משפטים.
מגבלות המחקר
3 6
1 6.
נגישות לנושא ולמידע
3 8
1 7..
לוח זמנים
3 8
1 8.
ביבליוגרפיה
3 9
המטרות האקדמיות : המחקר יצא מתוך מספר תיאוריות ומחקרים בתחום התיירות ותרבות הפנאי, המחקר יעמיק את הידע בהם בהקשר הייחודי של בילוי משפחתי  בצל הטרור.
תרומת המחקר הנוספת לגוף הידע תהייה הרחבתו של המודל האקדמאי QSR, – Quality Satisfaction Return שיטת ניתוח מתקדמת אשר פותחה בארה"ב (פליינט גור 2001) המטרות היישומיות המחקר יבחן וינסה לאושש את השערות המחקר לגבי כיוון ועוצמת הקשר בין ששת המשתנים הבלתי תלויים לשביעות רצון ונאמנות לקוחות (המשתנה התלוי).
יבחן המדרג ההיררכי של המשתנים ומיקוד בגורם/ים שימצא/ו המשמעותיים ביותר.
במידה ויאוששו הנחות המחקר יומלץ לחברה לדבוק באסטרטגיית הצימוח והעמקת השוק אשר היוו את האסטרטגיה העסקית במחקרם של Grewal, Pavasuraman (2000) מוכחים המפתחות העיקריים ליצירת שביעות רצון הלקוחות: איכות השירות והמוצר.
יצירת התמורה לכספו של הלקוח, הערך המוסף הנלווה לרכישה וההשלכות החברתיות כמו שיווק ומעמד. "מפתחות" אלו מוגדרים כשרשרת איכות – ערך – נאמנות, אשר יוצרים נאמנות לקוחות בטווח הארוך.
הדגש על שמירת השגרה כצורך פסיכולוגי לחיזוק הילדים עולה בראש ההמלצות של מרבית הפסיכולוגים (ורדי 2003, בלייך 2002, שור 2002, ברגר 2002).
מוצגת טבלת – השוואה של הגישות לקביעת ממדי שרות לקוחות ושיפורם Bov & Johnson  (2000) טוענים כי הנאמנות הנה לנותן השירות ולא למוצר. במחקרם נמצא כי קיים יחס חיובי בין איכות השירות וקשרי הלקוחות. ככל שעומק היחסים עם נותן השירות היה טוב יותר כך גברה הנאמנות של הלקוח (לאותו נותן שירות).
קוטלר (2000) טוען כי יש למושג "איכות" פרשנויות רבות מנקודת מבטו של הלקוח וללא הגדרה נוספת אין משמעות רבה יישומית ושיווקית למונח זה.
שיטת QSR (Quality – Satisfaction – Return) נועדה לספק לחברה מידע בהתייחס לשאלות אסטרטגיות: אלו מרכיבי איכות משפיעים על שביעות רצונו של הלקוח? באיזה מרכיבי איכות כדאי להשקיע בכדי "לקצור" את מירב שביעות הרצון? מה הם ההחזרים השיווקיים הצפויים לחברה משיפור שביעות הרצון? מוצג שרטוט מודל מודל  QRS כאשר מודל המחקר מבוסס עליו. מוצג בתרשים זרימה.
העבודה מציגה תוצאות סטטיסטיקה של עיבוד
1 00 שאלונים , 47 שאלות, ששימשה לבדיקה של 7 השערות העבודה. העיבוד על ידי SPSS  .