יזמות עסקית – "יפה לעד"
יזמות עסקית – "יפה לעד" 1 . תקציר מנהלים תוכנית עסקית זו מטרתה להראות את כדאיותה של חברת "יפה לעד" ייעודה של חברה זו היא לייצר תכשירי ומוצרי קוסמטיקה אשר ישווקו בשלב זה לקוסמטיקאיות בלבד. המכשיר הראשון אותו רוצה החברה להשיק הינו מכשיר להורדת שיער מאזור הפנים. עבודה זו בודקת את כדאיותה של השקעה זו […]
תהליך קבלת החלטות בארגון
תהליך קבלת החלטות בארגון תוכן עניינים 1 . מבוא עמ' 2. 2. קבלת החלטות כתהליך עמ' 4. 2.1 קניית עסק כתהליך עמ' 5. 2.2 מכירת עסק כתהליך עמ' 5. 3. מודלים בקבלת החלטות עמ' 6. 3.1 מודל עץ ההחלטה עמ' 6. 3.2 מודל השינוי […]
ניהול עסק זעיר - "חברה למחקר ופיתוח שיווקי"
ניהול עסק זעיר "חברה למחקר ופיתוח שיווקי" תוכן עניינים נושא עמוד 1 . תקציר מנהלים 3 2 . מבוא 4 3 . תאור החברה 5 3 .1 תחומי פעילות החברה 5 3 .2 מבנה החברה 5 3 .3 מודלים שיווקים – ניתוח הסביבה 6 3 .4 מודל SWOT […]
ניהול עסק זעיר - חברת כלים יפים
ניהול עסק זעיר חברת "כלים נאים" תוכן העניינים נושא עמוד 1 . מבוא 3 2 . תאור החברה 4 2 .1 תחומי פעילות של החברה 4 2 .2 ביצועי החברה בעבר 4 2 .3 מבנה הארגון והשיווק 4 2 .4 מודלים שיווקיים 5 2.4.1 מודל PEST 5 2.4.2 […]
אסטרטגיה לניהול לוגיסטי , אספקה ומלאי בארגון
אסטרטגיה לניהול לוגיסטי , אספקה ומלאי בארגון מודל זה יוצא מתוך הנחות היסוד הבאות :. 5 זמן L. 6 2 . תקופת הזמנה קבועה( (FIXED- ORDER PERIOD על פי שיטה זו בחינת כמות במלאי הקיימת נעשית התקופה קבועה (לדוגמא שבוע, חודש..) בתום כל תקופה יש להוציא הזמנה להפרש שבין רמת הייחוס לרמת המלאי הנצפית. […]
ניהול בין לאומי - השוואה בין סין להודו
ניהול בין לאומי – השוואה בין סין להודו . תוכן העניינים מבוא הצגת המדינות הנבחרות : מאפיינים מרכזיים. ניתוח PEST של המדינות . השוואה בין המדינות . 4.1 יכול גלובלית. 4.2 אזורי סחר ומאפייני סחר . 4.3 מאפייני תרבות . 4.4 שיטות ניהול. 4.5 היבט ניהולי 4 .6 ניהול משאבי אנוש 4 .7 אסטרטגיה […]
תגמול איש המכירות בארגון
תגמול איש המכירות בארגון תוכן עניינים נושא עמוד 1 . מבוא 2 2 . מאפייני עבודת מנהל/ איש מכירות 4 2 .1. קשיים של איש מכירות 6 3 . חשיבות תגמול מנהל/ איש מכירות 8 3 .1. תיאורית ההוגנות של אדאמס 10 4 . סוגי תגמולים 12 5. סיכום 17 ביבליוגרפיה 19 […]
השפעת תרבות ארגונית ,עבודת צוות ותפיסות ניהוליות על הצלחת הארגון
השפעת תרבות ארגונית ,עבודת צוות ותפיסות ניהוליות על הצלחת הארגון תוכן עניינים נושא עמוד 1 . מבוא 2 2 . הערכת עבודת צוות 4 2 .1. מודל טוקמן 4 2 .2. יתרונות עבודת צוות 4 2 .3. גיבוש עבודת צוות 5 2 .4. הערכת יעילות הצוות 6 2 .5. התייחסות לנעשה בארץ 7 3 . […]
ניהול משאבי אנוש בחברת איתורן
ניהול משאבי אנוש בחברת איתוראן תוכן עניינים נושא עמוד 1 . תקציר 3 2 . מבוא 6 3 . תאור מפורט של הארגון 7 4 . תאור משאבי האנוש בארגון 10 5. מבנה יחסי העבודה בארגון 14 6 . המשפט ביחסי עבודה 19 7. סיכום 20 8 . בביליוגרפיה 22 1 . תקציר חוק […]
ניהול משא ומתן עיסקי
ניהול משא ומתן עסקי ניתוח אירוע לפני כחודשיים רציתי להחליף את הקטנוע מסוג "דיוק 1 5 " שברשותי באופנוע מהיר וחזק יותר. רצוני היה להחליף אותו ל"הונדה BC 5 0 ". רציתי לבצע "טרייד אין" כלומר , למסור את הקטנוע אשר בבעלותי, להוסיף סכום כסף מסוים ולקבל בתמורה אופנוע טוב יותר. מחיר מחירון של האופנוע […]
כלכלת חינוך
כלכלת חינוך הקדמה במאה העשרים, ההשכלה נחשבת, לאחד המשאבים החשובים ביותר לא רק לצמיחתו האישית של הפרט אלא היא משמשת קרקע פוריה להתפתחות וצמיחה כלכלית. מטרת עבודה זו לבדוק לדון בטענה : "ההשכלה הגבוהה מניבה תשואה גבוהה לפרט . כדאי לפרטים להלוות כסף למימון ההשכלה הגבוהה. לכן אין צורך שהממשלה תסבסד את החינוך הגבוה". לאור […]
סוגיות במאקרו כלכלה
סוגיות במאקרו כלכלה תוכן העניינים נושא עמוד תקציר 1-2 מבוא 3 הרקע ההיסטורי 3 מושגים – תל"ג 4 תל"נ 4 ערך מוסף 5 הכנסה נובעת 5 הכנסה לאומית 6 העברות ממשלה 6 התוצר הלאומי במשק סגור 6 עקרונות מודל קיינס 7 כסף , מחירים, […]
מגמות באבטלה בעשור האחרון
מדיניות כלכלית חברתית הנושא : מגמות באבטלה בעשור האחרון. הקדמה האבטלה הינה תופעה כלכלית וחברתית אשר סממניה והשפעותיה נראים בחברה הישראלית. מייחד את ישראל ממדינות אחרות בולם הינו עצם היותה מדינה אשר יעדיה הן יישוב אדמתה, עלייה והציונות. ייחוד זה מביא לארץ עולים מכל מדינות העולם, פעם בגלים גדולים פעם בקילוח דק, במשך שנים במקביל […]
שינויים מבניים וסכסוך העבודה ברשות הנמלים
שינויים מבניים וסכסוך העבודה ברשות הנמלים 1 . מבוא בישראל , הממשלה הינה המעסיק לארגונים גדולים ורבי השפעה (רבים מהם עדיין נחשבים למונופול בתחומם) על רקע הגזרות הכלכליות החדשות , החליטה הממשלה על מדיניות הפרטה , התייעלות ופיצול של ארגונים רבים . בינהן רשות הנמלים , הממשלה אשר החלה בשנת 2003 בצעדים אשר מטרתם לחולל […]
יזמות עסקית – פתיחת עסק
תוכן העניינים נושא עמוד תקציר 3 מבוא . 5 יוזמים עסק – קשיים יתרונות ולבטים . 6 תהליכי ייזום -.9 תכנית עסקית: לפי ראשי פרקים … 11 תהליכים המחייבים פתיחת עסק -.. 14 מערכות לסיוע בייזום -.. 15 סיכום 16 מסקנות והמלצות –.. 17 ביבליוגרפיה -18 1 .תקציר מבוא "ביסטרו – בר" מקום קטן, […]
אנשים מערכות וארגונים
אנשים מערכות וארגונים- ניתוח התרחיש : "חברת האוטובוסים לתובלה של מחוז חצי האי" תוכן העניינים: נושא עמוד מבוא 3 פרק א': ניתוח המבנה הארגוני 3 פרק ב' : ניתוח התרבות הארגונית 4 פרק ג' : ניהול השינוי במערכות מידע 6 פרק ד': מודל לניהול השינוי 8 סיכום 8 ביבליוגרפיה […]
הגבלת הפרסום לאור חופש הביטוי כזכות יסוד
משפט : הגבלת הפרסום לאור חופש הביטוי כזכות יסוד. תקשורת – צורך בסיסי ויסוד אשר למעשה גם מהווה תנאי קיומי למין האנושי. עוד בתקופתו של האדם הקדמון קיימות הוכחות מדעיות כי היתה קיימת תקשורת בסיסית על מנת לשרוד. התקשורת תורמת לנו כבני אדם בכל תחום ודרך אפשרית: אנו משתמשים בתקשורת על מנת להעביר רצונות שלנו: […]
באיזו מידה משקפת הטלוויזיה סטריאוטיפים בתחום המיגדר בטלוויזיה?
האוניברסיטה הפתוחה עבודה סמינריונית – תרבות תקשורת ופנאי בישראל. שאלת מחקר: באיזו מידה משקפת הטלוויזיה סטריאוטיפים בתחום המיגדר בטלוויזיה? תוכן עניינים מבוא. _________________________________________ עמ' 3-4. הטלוויזיה בחיינו. _________________________________עמ' 5-9. *התפתחות הטלוויזיה בישראל *השפעת המעבר לטלוויזיה רב-ערוצית *מדוע אנחנו צופים בטלוויזיה התכנים הטלוויזיונים ואנחנו. _______________________ עמ' 10-14. *מה אנו רואים בטלוויזיה *אבחנת מציאות בתכנית טלוויזיונים *כיצד […]
האם מיצוב אמוציונלי יעיל יותר ממיצוב רציונלי?
האם מיצוב אמוציונלי יעיל יותר ממיצוב רציונלי? תקציר מבוא רקע כללי: מיצוב הוא עיצוב הצעת החברה ותדמיתה כך שיתפסו עמדה תחרותית בשוק. המיצוב מבדל את מוצרי החברה ממוצרי המתחרים ומעניק להם משיכה בעיני הצרכן. כיוון שכך, מהווה מיצוב המותג את עמוד השדרה של התכנית השיווקית. אופן מיצוב המותג הוא אחד הגורמים המכריעים בקביעת הצלחתו של […]
אפקטיביות השימוש בפרסום פחד
אפקטיביות השימוש בפרסום פחד 1 . מבוא פרסום מוגדר כ"כל צורה שלה גישה וקידום של רעיונות, סחורה או שירותים באופן בלתי אישי ובתשלום של מעניק חסות שזהותו ידועה"(אוגלבי , 1995). הפרסום הינו אחד מהכלים הנפוצים ביותר שחברות מפעילות כדי לכוון תקשורת משדלת אל הקונים וקהלי מטרה. פרסום הוא כל צורה שלה גישה וקידום של רעיונות, […]
אפקטיביות השימוש בהומור בפרסום
אפקטיביות השימוש בהומור בפרסום תוכן העניינים 1. מבוא -.. 2. 2 . פרסום מהו 3. 3. אסטרטגיה פרסומית מהי ? -..3. 4. האם הפרסום אפקטיבי –…4. 5. טכניקות פרסום -… 5. 6 . הומור בפרסום –6. 7. סיכום מסקנות –9. 1 . מבוא ניהול הפרסום הינו תחום רחב , אסטרטגיית הפרסום הינו בסיס הכרחי לכל […]
מתיחת מותג
מתיחת מותג תוכן העניינים נושא עמוד 1 . הקדמה 2 2 . אסטרטגיות לשיווק מוצר חדש. 4 3 . כיוונים שונים למתיחת מותג. 5 4 . סוגים של מתיחות מותג. 7 5. יתרונות במתיחת מותג. 9 6 . חסרונות במתיחת מותג. 11 7. שיקולים למתיחת מותג. 15 8 . סיכום. 17 9. ביבליוגרפיה […]