פרה-סמינריונית, פרו"ס, תקשורת כתרבות, גברים, משפחה, פרסומות
קורס 10532
עבודת סמינריון
גברים בפרסומות המציגות סצינה מחיי המשפחה עבודת פרוסמינריון פתח דבר עבודת המחקר שלי תעסוק באופן הצגתם של גברים בפרסומות המציגות הווי משפחתי. נושא זה מורכב משני נושאים חשובים: מסרים המועברים בפרסומות ושוויון בין המינים. החשיפה המתמדת שלנו לפרסומות, הולכת וגדלה כל הזמן. הפרסומות הפכו זה מכבר לחלק משמעותי בחיינו. אנו נתקלים בפרסומות בטלוויזיה, בעיתון, ברחוב […]